Data:

sobota, 12 września 2009

Broń dla ludzików Lego

Dziś drodzy paraf… eeee czytelnicy, będzie mowa o uzbrojeniu dla ludzików Lego (i podobnych). Opisywana poniżej broń jest produkowana przez firmę Brick Arms z USA. Wszystkich, którzy uważają, że ich zastępy mini ludków nie są wystarczająco uzbrojone zapraszam do dalszego czytania.
Każdy kto zetknął się z klockami Lego wie, że firma ta wypuszcza dość mało broni. Niby coś tam jest, ale jest tego marny wybór i do tego są takie sobie ;).
Ludzie chcący mieć jakiś karabin kombinowali łącząc ze sobą lornetki, strzelby, dłonie ludzików i co tam jeszcze ;)
Ktoś to zauważył i wpadł na pomysł produkowania rozmaitych rodzajów broni, od zwykłych noży po futurystyczne karabiny jak np. ten z filmu Obcy.
Niestety te perełki produkowane są w stanach. Pozostają więc różne europejskie sklepy internetowe, które prowadzą ich sprzedaż-aby nie zbankrutować na przesyłce ze stanów.
Ja zamawiałem z Wielkiej Brytanii ze sklepu minifig for life, więc przesyłka była nawet w normie (coś ok. 10 zł).
Ceny może są trochę wysokie (średnio ok. 3 zł za sztukę, ale za tą cenę można też dostać dwie lub cztery sztuki jakiejś broni-ja wybierałem właśnie takie). Gdy zamawiałem te bronie, skompletowałem sobie taki średniej wielkości zestaw i z przesyłką wyszło mi coś ok. 60 zł… (płatność przez Pay Pal)
W Polsce chyba jeszcze tego nikt nie prowadzi…
Jeśli ktoś ma apetyt na nowe wyposażenie ludków, ale nie chce niczego zamawiać z zagranicy, może zainteresować się tanimi mini-zestawami figurek Cobi z serii Mała Armia, do których dołączone są bronie takie jak karabinek szturmowy, karabin stacjonarny, pistolet, miotacz ognia, wyrzutnia rakiet,  oraz różne akcesoria.
Wracając do produktów z Brick Arms, bronie są wykonane bardzo dobrze, plastik jest dobrej jakości a szczegóły wprawiają w zdumienie ;) Idealnie pasują do rączek ludków Lego i Cobi ;) Co tu więcej pisać? Poniżej zamieszczam fotki.

Dodałem też krótką instrukcję zakupów:
www.minifigforlife.com













1 komentarz:

  1. Ja czasami próbuję eksperymentować z modelinowymi broniami dla ludzików, lecz to zbyt kruchy materiał na tego typu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

W komentarzu możesz zadać mi pytanie, rozpocząć rozmowę z innymi czytelnikami, wnieść coś nowego do danego tekstu, zwrócić mi uwagę na jakiś błąd, czy zwyczajnie wyrazić swoją opinię.

Komentując zawsze zachowuj kulturę i traktuj innych tak jak sam byś chciał być traktowany. Po drugiej stronie siedzą prawdziwi ludzie.