Data:

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Aliens: "Video Log 348-5"

Wreszcie skończyłem jakąś animację ;) jest to mój weekendowy projekt. Tym razem bardziej na poważnie. Więcej planowania. Więcej precyzji. Więcej czasu. I ogólnie jest to mój pierwszy poklatkowy projekt który skończyłem od A do Z według planu.

Nie jest idealny, bo nic na tej planecie nie jest idealne, i w końcu to tylko klockowy film ;)
Wiem że jest tam trochę bugów ;), ale nie mam czasu by je naprawić, a mój komputer miał problem ze zrenderowaniem tego(sic!) dlatego jest to SD zamiast HD.
Myślę, że wyszło nieźle jak na tego typu klockowy film,ale jeśli chcesz możesz mi napisać gdzie znalazłeś błąd chociaż ja znam je wszystkie ;)

Miłego oglądania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W komentarzu możesz zadać mi pytanie, rozpocząć rozmowę z innymi czytelnikami, wnieść coś nowego do danego tekstu, zwrócić mi uwagę na jakiś błąd, czy zwyczajnie wyrazić swoją opinię.

Komentując zawsze zachowuj kulturę i traktuj innych tak jak sam byś chciał być traktowany. Po drugiej stronie siedzą prawdziwi ludzie.