Data:

poniedziałek, 18 kwietnia 2011

On stoi za mną, prawda?

Czwarta seria figurek od Lego jest już w sklepach, więc wybrałem się na zakupy aby sprawdzić kody.
Są prawidłowe, jednak nie miałem sił szukać gitarzysty, więc wybrałem drugiego gostka, który mi się spodobał, czyli faceta w kombinezonie ochronnym HAZMAT.
Swoją drogą, chyba najłatwiej go wyczuć bez sprawdzania kodów, ponieważ ten kombinezon a charakterystyczny kształt.



A oto te magiczne kropki, które potrafią w kilka chwil z normalnego człowieka zrobić szaleńca ;):





Jednak najwygodniej jest zamawiać już rozpakowane figurki z Allegro, ale niestety trzeba się liczyć z tym, że będą trochę droższe (średnio o ok. 6-8 zł), ponieważ dochodzi przesyłka. Niektórzy sprzedawcy nieuczciwie liczą za przesyłkę takiej figurki tyle jakby wysyłali jakiś duży i ciężki towar. Cena takiej przesyłki powinna wynosić ok. 3 zł, ale wielu chce po chamsku zarabiać na tych opłatach pocztowych- sami sobie szkodzą ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W komentarzu możesz zadać mi pytanie, rozpocząć rozmowę z innymi czytelnikami, wnieść coś nowego do danego tekstu, zwrócić mi uwagę na jakiś błąd, czy zwyczajnie wyrazić swoją opinię.

Komentując zawsze zachowuj kulturę i traktuj innych tak jak sam byś chciał być traktowany. Po drugiej stronie siedzą prawdziwi ludzie.