Data:

wtorek, 16 sierpnia 2011

Kody do figurek Lego z serii 5

Znalazłem w sieci kody do 5 serii. Ponoć sprawdzone i są OK.


5 seria w okolicy 1:30

Cytat ze strony autora kodów:

"With the help of a lot of you guys I’ve been able to put together the following Series 5 codes sheet. Note that for most figures two code variants have been discovered. Add to that that the codes are often printed in mirror and we get four codes per figure.

Z pomocą wielu ludzi udało mi się stworzyć ten oto arkusz kodów do serii 5.
Zaznaczam, że dla większości figurek zostały odkryte dwa warianty kodu. Dodam do tego też, że kody są często drukowane w odbiciu lustrzanym i otrzymujemy 4 kody na figurkę."
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć.
Moja wersja z białym, lepszym do drukowania tłem
Źródło: http://blog.betterthantomorrow.com/2011/08/05/lego-minifigures-series-5-the-codes/

Instrukcja (ang.) jak wyczuć figurki rękoma.

Oprogramowanie do iPhone do rozpoznawania figurek w AppStore.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W komentarzu możesz zadać mi pytanie, rozpocząć rozmowę z innymi czytelnikami, wnieść coś nowego do danego tekstu, zwrócić mi uwagę na jakiś błąd, czy zwyczajnie wyrazić swoją opinię.

Komentując zawsze zachowuj kulturę i traktuj innych tak jak sam byś chciał być traktowany. Po drugiej stronie siedzą prawdziwi ludzie.