Data:

wtorek, 29 marca 2011

COBI 2440 Panzer Troops




W sklepie internetowym COBI pojawił się zestaw, który mogliśmy zobaczyć wcześniej na tapecie, którą już tu kiedyś prezentowałem i dla przypomnienia wstawiłem ją poniżej.







Zestaw zawiera 400 klocków, pięć figurek i trochę dodatków, w tym nowe części, o których pisałem tutaj.


Zwrócę jeszcze raz uwagę na nowe, bardziej realistyczne gąsienice składające się z plastikowych ogniw, którymi zastąpiono stare pękające gumowe paski - brawo za pomysł, może nawet Lego zrobi coś podobnego ;).


Cena w sklepie COBI na dzień dzisiejszy to 99 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W komentarzu możesz zadać mi pytanie, rozpocząć rozmowę z innymi czytelnikami, wnieść coś nowego do danego tekstu, zwrócić mi uwagę na jakiś błąd, czy zwyczajnie wyrazić swoją opinię.

Komentując zawsze zachowuj kulturę i traktuj innych tak jak sam byś chciał być traktowany. Po drugiej stronie siedzą prawdziwi ludzie.