Data:

niedziela, 21 listopada 2010

3 seria minifigurek Lego - Arkusz identyfikacyjny



Poprzednio pisałem o nowej serii kolekcjonerskich figurek od Lego, wspomniałem też o tym, że pierwsi nabywcy (w USA) stwierdzili brak kodów identyfikacyjnych.

I faktycznie kodów brak, ale okazało się, że informacja o zawartości torebki nadal jest łatwa do znalezienia ;)

Otóż zamiast kresek są kropki i najlepsze jest to, że łatwiej teraz wyszukać odpowiednią kombinację ;) Przy kreskach można było dostać oczopląsu...

Poniżej zamieszczam plik z tymi kropkami oraz adresy do for internetowych, na których zostało to opublikowane i gdzie toczy się na ten temat dyskusja.

Forum EuroBricks.com oraz forum From Bricks To Bothans (FBTB).


NOWA WERSJA ARKUSZA- poprawna, sprawdziłem osobiście:
(Ciemne kropki na grafice przedstawiają wypukłości a jasne to punkty wklęsłe.) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W komentarzu możesz zadać mi pytanie, rozpocząć rozmowę z innymi czytelnikami, wnieść coś nowego do danego tekstu, zwrócić mi uwagę na jakiś błąd, czy zwyczajnie wyrazić swoją opinię.

Komentując zawsze zachowuj kulturę i traktuj innych tak jak sam byś chciał być traktowany. Po drugiej stronie siedzą prawdziwi ludzie.